Patarimai mokytojams

Panikos priepuoliai – kaip juos suvaldyti

Ikimokyklinio amžiaus vaikų kalbos raida

Kalbėjimo ir kalbos sutrikimai

Apie skaitymą

Atmintinė apie patyčias

Ankstyvosios intervencijos programa

Rekomendacijos IT ir vaikų raida bei sveikata trumpoji versija

Rekomendacijos IT ir vaikų raida bei sveikata

Mokytojų individualaus ir suvokiamo kolektyvinio veiksmingumo sąsajos su perdegimu darbe

Įstaigos teikiančios pagalbas, paslaugas šeimai

Vaikai, turintys elgesio ar/ir emocijų sutrikimų. Kaip jiems padėti?

Naujoji (Z) karta ir skaitymas

Naujoji (Z) mokinių karta ir jų mokymosi motyvacijos veiksniai

Rekomendacijos mokytojams apie neverbalinius mokymosi sutrikimus

Rekomendacijos mokytojams, ugdantiems sutrikusio intelekto vaikus

Rekomendacijos mokytojams apie regos negalią turinčių vaikų ugdymą

Kad mokymas būtų sėkmingas

Negalios. Sutrikimai. Sunkumai.

Atmintinė mokytojams apie balsą

Apie autizmą:

10 dalykų apie autistiškus vaikus

Mokytojams apie Aspergerio sindromą

Bendrieji autistiškų vaikų ugdymo principai

Pažinkim, supraskim, padėkim (Apie autizmą)

Taikomosios elgesio analizės terapija ir autizmo spektro sutrikimas

Laviname:

Lavinkime_suvokimą_lytėjimu

Lavinkime_vaiko_atmintį

Lavinkime_vaiko_dėmesį

Lavinkime_vaiko_regimąjį_suvokimą

Kaip įvertinti dėmesį ir jį lavinti

Kaip įvertinti ir lavinti atmintį

Kaip įvertinti suvokimą ir orientaciją erdvėje

Kaip lavinti abstraktų mąstymą

Kaip lavinti gebėjimą analizuoti, lyginti, apibendrinti

Kaip lavinti vaizdinį mąstymą

Apie mąstymo lavinimą

———————–

Patarimai mokytojams

Girdimojo suvokimo reikšmė vaiko kalbos raidai

Žaidimai lavinantys kalbą

Hiperaktyvūs vaikai

Kada ir kaip pradėti mokyti vaiką pažinti spalvas

Specialiųjų poreikių mokinių mokymas rašyti diktantus

Mokytojams apie mikčiojimą „Kai žodžiai stringa“

Vaikų ir paauglių agresyvumas

Hiperaktyvus vaikas. Tėvams ir pedagogams

Alternatyvūs mokymo būdai